»Za nastale okoliščine in povzročene nevšečnosti se vsem potnikom opravičujemo in zagotavljamo, da delamo vse, da poiščemo najbolj optimalne rešitve za njihovo potovanje.«
»Nadomestni avtobusni prevozi so najbolj optimalna rešitev v primeru del na železniškem omrežju. Verjamemo pa, da je vsako prestopanje za potnike moteče, zato se jim za nevšečnost opravičujemo.«
»Jezen sem na vodstvo Adrie Airways, saj zaradi njihovih nespametnih potez trpijo vsi, od potnikov do zaposlenih.«
»Na koncu so s številnimi odpovedi poletov izgubili tudi zaupanje potnikov.«
»Iz nastale situacije lahko izgubimo vsi, tako zaposleni v Adrii kot tudi v dejavnostih, ki so povezana z delovanjem Adrie, da o gospodarski škodi niti ne govorimo.«
»Ena rešitev je stečaj in iskanje neke druge možnosti. Druga rešitev je, da se gre v okviru zakonskih možnosti v neko novo varianto …«
»Dnevnice zamujajo skoraj vsak mesec, plača je bila za prejšnji mesec izplačana v dveh obrokih, odpovedi poletov vplivajo na potnike, žal mi je, a piloti imamo mehanizem, ki nam je na voljo v primeru utrujenosti oz. slabega počutja, da lahko letenje kadar koli zavrnemo.«
»To je eden najbolj žalostnih dni v zgodovini Adrie.«
»Adria Airways se sooča z zahtevnimi poslovnimi razmerami, zato poslovodstvo družbe intenzivno išče rešitve, ki bi družbi omogočile stabilnejše poslovanje.«
»Zafurali so jo že zdavnaj, tudi nekateri, ki danes ponujajo čudežne rešitve v raznih medijih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju