»Za nastale okoliščine in povzročene nevšečnosti se vsem potnikom opravičujemo in zagotavljamo, da delamo vse, da poiščemo najbolj optimalne rešitve za njihovo potovanje.«
»Nadomestni avtobusni prevozi so najbolj optimalna rešitev v primeru del na železniškem omrežju. Verjamemo pa, da je vsako prestopanje za potnike moteče, zato se jim za nevšečnost opravičujemo.«
»Iz nastale situacije lahko izgubimo vsi, tako zaposleni v Adrii kot tudi v dejavnostih, ki so povezana z delovanjem Adrie, da o gospodarski škodi niti ne govorimo.«
»Dnevnice zamujajo skoraj vsak mesec, plača je bila za prejšnji mesec izplačana v dveh obrokih, odpovedi poletov vplivajo na potnike, žal mi je, a piloti imamo mehanizem, ki nam je na voljo v primeru utrujenosti oz. slabega počutja, da lahko letenje kadar koli zavrnemo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju